Costa Brava – Spain / Hiszpania

About Costa Brava I heard many times and I knew that one day I have to go there
On friday my friends told me ” we are going to our summer house would you like to join us ?”
I love seeing new places so of course I said yes
But to be honest I had no idea where we would go and I was not expecting to see such an amazing place

I love suprises like this
You have to admit, that everything looks simply beautiful

O Costa Brava słyszałam wiele razy i wiedziałam, że któregoś dnia muszę koniecznie się tam wybrać
Moi znajomi zaprosili mnie na ten weekend do ich domku letniskowego; który tak na prawdę okazał się całkiem sporym domem z 5 sypialniami 🙂
Uwielbiam poznawać nowe miejsca, więc z przyjemnością skorzystałam z zaproszenia
Nie miałam pojęcia gdzie jedziemy i nie oczekiwałam zbyt wiele, a już na pewno nie spodziewałam się, że spędzę weekend w tak niesamowitym miejscu

Kocham tego typu niespodzianki
Miejsce okazało się magiczne, ich dom ulokowany nad samym wybrzeżem, z przepięknym widokiem na morze

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

this is what I saw when I woke up

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

the view from the house of my friends that I stayed on Costa Brava

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skomentuj

