Photo Bike Tour Barcelona

Chyba nie znam ani jednej osoby, która nie lubiłaby Barcelony. To miasto zachwyca, zaskakuje i oferuje coś nowego każdego dnia.
Ostatni miesiąc spędziłam właśnie tutaj. Trochę pracowałam ale jednak większość czasu poświęciłam na wędrówki przypadkowymi drogami. I muszę przyznać, żen nudzić się tutaj nie można.
Odkrywanie kolejnych zakamarków, uliczek, sklepików, wylegiwanie się na plaży czy w parku. To była taka moja codzienność. W poznawaniu miasta bardzo pomogli mi moi znajomi, których na szczęście mam sporo w Barcelonie. To dzięki nim trafiłam do fajnych, klimatycznych knajpek, wiem gdzie zjeść dobre i nie drogie jedzenie, gdzie się udać żeby zobaczyć coś mniej turystycznego.

Jak wiadomo tych turystycznych obiektów jest bardzo dużo w Barcelonie. Szczerze powiedziawszy ciężko je ogarnąć w kilka dni. Ja zwykle unikam moim zdaniem przereklamowanych turystycznych atrakcji, ale niektóre z nich uważam, że warto zobaczyć. Ja na to miałam sporo czasu, więc mogłam
zwiedzać je powoli ale jeśli tego czasu zbyt wiele nie macie jest pewna alternatywa, która może Wam pomóc.
Bike Tour – czyli zwiedzanie miasta w przyśpieszonym tempie. Wraz z przewodnikiem zwiedzicie najważniejsze miejsca w mieście, poznacie też te mnie znane. Dowiecie się ciekawych historii, a wszystko to jeżdżąc na rowerze. I to na takim, który nie pozwoli się Wam zmęczyć, na elektrycznym rowerze. Nigdy wcześniej na takim wynalazku nie jeździłam i muszę przyznać, że było to ciekawe doświadczenie. Szczególnie kiedy dotarliśmy na promenadę i mogliśmy bez limitu gnać przed siebie. Wspomaganie elektryczne również bardzo się przydało kiedy po 3 godzinach zwiedzania musieliśmy wrócić do bazy rowerowej, a droga pięła się pod górkę.

Uważam, że taka forma zwiedzania to świetna alternatywa, szczególnie dla tych którzy lubią jeździć na rowerze oraz nie mają zbyt wiele czasu na zwiedzanie. Dystans między obiektami jest dość spory w Barcelonie, dzięki wycieczce na rowerze i to z elektrycznym wspomaganiem odległość nagle zmniejsza się diametralnie.

Ja na tą wycieczkę zostałam zaproszona przez Alfredo, który jest przewodnikiem właśnie na tej rowerowej wyprawie. Jego osoba jest dodatkowym atutem; potrafi ciekawie opowiadać i odkrywać tajemnice tego pięknego miasta.

Muchas Gratias Alfredo jeszcze raz za zaproszenie mnie na tą wycieczkę.
Chętnie brałabym się na nią jeszcze raz. Wiem, jednak, że planujesz jeszcze ciekawszą jak dla mnie wersję, więc mam nadzieję, że będę mogła tej opcji kiedyś spróbować.
Powodzenia z projektami i do zobaczenia Alfredo
A Was zapraszam i polecam Photo Bike Tour Barcelona
Więcej informacji znajdziecie o tutaj
http://photobiketour.com/es/
https://www.facebook.com/photobiketourbarcelona?fref=ts

I think I don’t know anybody that doesn’t like Barcelona. This city suprise you, delights you every day.
I was lucky to spent last month in this amazing city. I had to work a little bit but in generall I had plenty of time just to walk around, discover new places, shops etc. You never get bored here.
I have to admit that I learned a lot about the city because of my friends. I have few of them living over there. I know now where to go for a drink, where to eat good, lokal food, where to go to see less touristic places
Barcelona has a lot of things to offer, also a lot touristic places. Usually when I go somewhere I try to avoid those obvious places but some of them are really worth to see.
I had a lat of time so I could visit them slowly but if you have not so much time there is a very good alternative option to use.

Photo Bike Tour Barcelona
You combine two things biking and visiting places in fastest and more interesting way.
And you use really special bike, electric bike. I have never used that before and I have to admit that I was impressed. I could feel the power of it when we reached the coast side and we could bike as much as we wanted, almost no limit. It was also very helpfull when we had to go back and climb up. Normaly after biking for 3 hours I could feel all my muscles but this time everything was just perfect.
In Barcelona the touristic places are spread around and in order to reach them you need a lot of time. Biking make distances much smaller, so it helps to see mych more places in less time.
Apart of biking you will get an amazing tour guide. He will show you around, tell you interesting stories about the city, you will discover new places and see those that are the most famous.
You will see the city from different point of view. Move faster and you will get a new experiance. For me it was very interesting way of visiting Barcelona. If I could I would attend the biek tour one more time

I was invited to this tour by my friend and also tour guide on it, Alfredo. Because of him in learned a lot of interesting things about the city, I discovered new parts, I heard fascinating stories. Muchas Gracias for inviting me to this tour. If I could I would love to attend it one more time. But I know that you are also preparing something special so I will wait for the new version of bike tour, that I would be more into.
Good luck with the project Alfredo

More informations about city bike tour you will find here
http://photobiketour.com/es/
https://www.facebook.com/photobiketourbarcelona?fref=ts

004
12980621_10154064609146873_16106327_n
010
009

11 thoughts on “Photo Bike Tour Barcelona

  1. Świetna sprawa. Myślałam żeby wybrać się do Barcelony na krótki wypad na początku września. Ja jestem zachwycona tym miastem ale mój K jeszcze go nie widział a tutaj jeszcze taka możliwość ☺

  2. Ja też lubię taką formę zwiedzania miasta, aczkolwiek nigdy nie korzystałam z zorganizowanych wycieczek tego typu. I na razie nie skorzystam, bo moje dziecko nie jest jeszcze wprawione w „rowerowych bojach” a już za ciężkie na fotelik:) a Barcelony też jeszcze nie widziałam:(

  3. My za miesiąc odwiedzimy po raz kolejny Barcelonę i tym razem zostajemy na dłużej! Mamy w planach objechać ją właśnie na rowerze bo ostatnio zwiedzaliśmy jeszcze z wózkiem ;-). Dzięki za post!

    • Na szczescie po drodze jest wiele przystankow, podczas ktorych mozna spokojnie robic zdjecia. Do tego Alfredo jest swietnym fotografem, wiec pewnie chetnie podpowie i znajdzie dodatkowo ciekawe miejsca do fotografowania. Ps. Ta dziewczyna na pierwszym zdeciu to przewodnik rowerowy z Amsterdamu 🙂 akurat odwiedzala Barcelone i zwiedzalysmy razem z Alfredo.

Skomentuj

