Turku – Finland

Kupując bilet powrotny z Finlandii do Polski w fajnej cenie, o którym wspominałam w poprzednim wpisie, trafiła mi się jeszcze jedna okazja. Znalazłam bilet autobusowy z Helsinek do Turku za jedyne 2 euro. Po takich zakupach pobyt w Finlandii, nie wydawała się już tak przerażająco drogi.

Z Turku miałam lot powroty, pojechałam tak głównie z tego powodu.
Jednak warto było. To niezbyt duże miasteczko ma całkiem sporo atrakcji.
Polecam odwiedzić osadę starych drewniancyh domów, muzeum w Turku oraz powłóczyć sie wzdłóż rzeki, Aurajoki, która przepływa przez miasto. To właśnie tam dzieje się najwięcej.

At the same time when I bought a return ticket from Finland to Poland, with a very good price, I’ve got a very good offer for a bus ticket from Helsinki to Turku. It was only 2 euro. I was really lucky. Trip to Finland didn’t seem to be so expensive anymore.

My return fly was from Turku so I went there mainly because of that. But I have to admit, it was worth to visit. Turku it is a nice and cute town.

Turku1
Turku2
Turku3
Turku4
Turku5
Turku6
Turku7
Turku8
Turku9
Turku10
Turku11
Turku12

Tak się złożyło, że podczas mojego pobytu w Turku odbywała się parada równości. Miałam więc zapewnioną jeszcze jedną atrakcję

Turku13
Turku14
Turku15
Turku16

8 thoughts on “Turku – Finland

Skomentuj

