Barcelona 8 years later – Hiszpania / Spain

8 lat temu odbyłam moją pierwszą autostopową podróż. W planie było dotarcie do Portugalii, Hiszpania jednak spodobała się tak bardzo, że moją podróż właśnie tam zakończyłam.
Po 8 latach postanowiłam ponownie odwiedzić Hiszpanię.
Właśnie z niej wróciłam i zaczynam serię wpisów z tego kraju.
Na pierwszy ogień idzie Barcelona.
Pisać o tym mieście mogłabym wiele ale wolę opisać co tam zobaczyłam najbardziej jak lubię, czyli zdjęciami.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

8 years ago I did my first hitchhiking trip. The plan was to get to the Portugal, but Spain impressed me so much that I finally finished my trip there. After 8 years I decided to visit Spain again. I just came back from there and starting a series of post from this magic country.
The first city taht I would like to show you is Barcelona

Barcelona1
Barcelona2
Barcelona3
Barcelona4
Barcelona5
Barcelona6
Barcelona7
Barcelona8

5 thoughts on “Barcelona 8 years later – Hiszpania / Spain

Skomentuj

