Denizli and Dereciftlik – Turcja / Turkey

Pisałam już kilka razy ale napiszę po raz kolejny. Dla mnie w podróży nie są najważniejsze miejsca, które zwiedzam ale ludzie, których poznaje w drodze.
Do tej pory miałam ogromne szczęście i trafiałam na bardzo dobrych, pomocnych ludzi. Tym razem również podczas moje ponad miesięcznej podróży po Turcji tak się stało. Tyle dobra i ciepła dawno nie zaznałam. W Denizli zatrzymałam się u Sibel, cudownej dziewczyny, która zaopiekowała się mną jak matka, siostra i najlepsza przyjaciółka. Gotowała dla mnie, troszczyła się, opiekowała i udzielała przydatnych porad. Mogłyśmy gadać godzinami na różne tematy.
Dzięki niej poznałam ciekawych ludzi z Iranu, miałam okazję skosztować potraw i smakołyków z tego kraju. Odwiedziałam jej rodzinną wioskę Dereciftlik. Było wróżenie z kawy, spędzanie czasu z jej znajomymi i rodziną. Bardzo się cieszę, że trafiłam pod jej skrzydła, dzięki niej poznałam nowych interesujących ludzi, dowiedziałam się wiele o kulturze i religii tego kraju. Po raz kolejny uświadomiam sobie jak bardzo ważne są dla mnie podróże i to w takiej formie. Powoli, zatrzymując się u mieszkańców danego kraju. Od nich można się dowiedzieć najwięcej i poznać kraj z prawdziwej strony.

Dziękuję Ci Sibel ♥

I have written several times but I will write once again. For me in travel the most important thing is not too see the places, but the people I meet along the way.
Until now, I was very lucky and was meeting very good, helpful people. This time also during my more than a month long trip in Turkey this happened. It is hard to describe how much good and love I got this time as well. In Denizli I stayed in Sibel’s house, wonderful girl who took care of me like a mother, sister and best friend. She cooked for me, cared for, looked after and gave useful advice. Besides, we could talk for hours on various topics.
Thanks to her I met interesting people from Iran, I had the opportunity to taste dishes and delicacies from this country. I went with her to Dereciftlik her family village. I could experiance the turkich way of divination from a coffee, I spend nice time with her friends and family. I am very glad that Sibel took me under her wings, thanks to her I met new and interesting people, learned a lot about the culture and religion of this country. Once again, I realized how important it is for me to travel and it in this form. Slowly, stay for some time with inhabitants. From them you can learn a lot and see the real face of the country.

Thank you Sibel one more time for everything
teşekkür ederim ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Dereciftlik (1)
Dereciftlik (2)
Dereciftlik (3)
Dereciftlik (4)
Dereciftlik (5)
Dereciftlik (6)

Dereciftlik (7)
Dereciftlik (8)
Dereciftlik (9)

One thought on “Denizli and Dereciftlik – Turcja / Turkey

Skomentuj

