Giveaway / Konkurs

Pamiętacie jak jakiś czas temu pisałam o nowej zakładce sklep-shop na moim blogu ??
Postanowiłam uzupełnić asortyment i tak od dziś bedę w nim dostępne podkoszulki z wzorami mojego projektu. Mam nadzieję, że się Wam spodobają.

Każdy nowy pomysł trzeba jakoś uczcić, postanowiłam więc zorganizować dla Was konkurs, w którym będzie można wygrać jeden z podkoszulków.

Do you remember when some time ago I wrote about a new category on my blog sklep-shop?
I decided to add more things there and from now on it’ll be possible to buy t shirts with design made by me. I hope you will like them.

In order to celebrate new idea I have a giveaway for you. The winner will get one of my t shirts.

KONKURS

Zasady udziału w konkursie są bardzo proste:

-polub moją stronę na facebooku kanoklik
-udostępnij informacje o konkursie
-napisz w komentarzu odpowiedz na pytanie:
który wzór podoba Ci się najbardziej??

Konkurs zaczyna się dziś, kończy 22.03.15

Powodzenia !!

Rules are simple:

-like my fanpage facebook.com/kanoklik
-share the giveaway photo on your wall on facebook
-write a comment below, mentioning which t shirt do you like .

Giveaway is starting today and it will finish on 22.03.15

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

WYNIKI KONKURSU !!!

To najtrudniejszy etap, kogo wybrać.
Bardzo dziękuję Wszystkim za udział w konkursie, miło mi, że spodobały się Wam moje projekty.
Ze względu na tak liczny udział postanowiłam nagrodzić dwie osoby.
Koszulki wędrują do :
Kas Sad
oraz
Martyny Jurkowskiej

Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt

Time to choose a winner. I decided to give a t shirts for two people. The winners are:
Kas Sad
and
Martyna Jurkowska

Congratulations !!!

 

Good luck!!

10 thoughts on “Giveaway / Konkurs

  1. No Kochana to nie jest możliwy wybór. Przedstawiłaś trzy symbole moich największych pasji. Chyba czytasz mi w myślach. Jednak gdybym już musiała wybierać to rower. Z tęsknoty za moją formą z przeszłości i za to, że był przez lata moim najlepszym przyjacielem, który niósł mnie tam gdzie nie dałam rady dojść. Ale wszystko piękne. Te mapy, ach…Ściskam

Skomentuj

