Międzynarodowy Festiwal Teatrów Ulicznych / International Festival of Street Theatres

Od dłuższego czasu myślałam o tym, aby na moim blogu dodać zakładkę wydarzenia-events.
Lubię wszelkiego rodzaju festiwale, pokazy, obchody i targi i szkoda mi bardzo kiedy się okazuje, że właśnie coś fajnego przegapiłam. Pewnie osób, które podzielają moje zainteresowanie jest więcej, więc może kiedyś ta zakładka komuś się przyda.
Zwykle te wydarzenia są cykliczne. Powtarzają się mniej więcej w tym samym czasie każdego roku, można więc będzie sobie zaplanować wizytę w danym mieście czy kraju tak aby już nic warte zobaczenie nie umknęło.

From now on there will be a new category on my blog. Here I will write about all events, festivals etc. that I have been and I would like to recommend to you.
The category is called wydarzenia-events.

W piątek umieściłam pierwszy wpis w tej kategorii, a dziś przypomniałam sobie, że mam całkiem sporo zdjęć z festiwali z różnych państw, których tu jeszcze nie publikowałam.

Kilka razy tak fajnie wyszło, że znalazłam sie w danym miejscu akurat w momencie, kiedy coś ważnego się działo.

Zupełnie przez przypadek, miałam okazję uczestniczyć np w Święcie Holi, będąc w Indiach; w obchodach z okazji urodzin Buddy, będąc w Ladakhu; uczestniczyłam w obrzędach pogrzebowych, podczas trekkingu w Himalajach itp. Stopniowo będę pisała o tych wydarzeniach, umieszczę daty i przydate linki. Dla mnie to będzie dobry sposób na uporządkowanie zebranych zdjęć i materiałów, dla kogoś może dobre źródło inspiracji.

Pierwszy wpis w tej kategorii dotyczył obchodów z okazji Święta Narodowego w Austrii, kraju w którym obecnie mieszkam.

Dziś chciałam Wa pokazać zdjęcia z Krakowa, z Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Ulicznych.

Today I have for you photos from The International Festival of Street Theatres. This festival is happenig every July in Krakow

Międzynarodowy Festiwal Teatrów Ulicznych1
Międzynarodowy Festiwal Teatrów Ulicznych2
Międzynarodowy Festiwal Teatrów Ulicznych3
Międzynarodowy Festiwal Teatrów Ulicznych4

Festiwal ten odbywa sie co roku w lipcu i trwa trzy dni.
Centrum miasta zamienia się w jedną wielką scenę. Spektakle odbywają się na Dużym i Małym Rynku oraz na Placu Szczepańskim. Często aktorzy zapraszają i wciągają do gry przypadkowe osoby. Impreza odbywa się cyklicznie od 1988 roku.

W tym roku miałam okazję uczestniczyć w tym Festiwalu i byłam zachwycona. Fantastyczna atmosfera, mnóstwo ciekawych spektakli, próby, które również odbywają się na oczach przechodniów. Można więc ujrzeć cały proces przygotowań oraz końcowy efekt pracy.

Międzynarodowy Festiwal Teatrów Ulicznych5
Międzynarodowy Festiwal Teatrów Ulicznych6
Międzynarodowy Festiwal Teatrów Ulicznych7
Międzynarodowy Festiwal Teatrów Ulicznych8
Międzynarodowy Festiwal Teatrów Ulicznych9

Więcej informacji na temat tego wydarzenia znajdziecie pod tym linkiem.
27ulica

More info about this event you will find on this website ulica26

Międzynarodowy Festiwal Teatrów Ulicznych10

2 thoughts on “Międzynarodowy Festiwal Teatrów Ulicznych / International Festival of Street Theatres

Skomentuj

