England / Anglia – London

Lot na Islandię miałam z Bristolu, aby się tam dostać jak naniższym kosztem leciałam najpierw z Bratysławy do Londynu, a potem jechałam autobusem do Bristolu.
Cała podróż by wyszła bardzo tanio, gdyby się nie okazało, że Królowa postanowiła zrobić imprezę i oczywiście większość dróg w centrum miasta było zamkniętych. W rezultacie zamiast godziny z lotniska do centrum miasta jechałam około 4. Na kolejny autobus nie zdążyłam i musiałam kupić kolejny bilet, co mnie kosztowało dodatkowo 20 funtów.

Mimo tego, Londyn nadal lubię i chętnie tak wrócę jeszcze.
Co prawda w powrotnej drodze z Bristolu, Londyn ominęłam i wsiadłam pośpiesznie w autobus do Cambridge. Powodem nie była niechęć do Londynu ale pokusa zobaczenia czegoś nowego.

Londyn już miałam okazję pozwiedzać w ubiegłym roku. Mniej więcej w tym samym czasie, czyli na przełomie września/pażdziernika w prezencie urodzinowym otrzymałam bilet do Londynu.

Co zobaczyć w Londynie ??

To miasto ma do zaoferowania wiele. Aby zwiedzić większość najważniejszych miejsc dobrze spędzić tam przynajmniej 3 dni.

Oczywiście trzeba zobaczyć typowe atrakcje turystyczne jak : Big Ben, London Eye, National Gallery, Tower Bridge, Pałac Buckingham

Jak dla mnie największą atrakcją są dzielnice Soho, Covent Garden, Camden Town oraz albo przede wszystkim Spitalfields.
To tam można odnależć artystyczną atmosferę Londynu, bałagan, chaos, sklepiki ze wszystkim, klimatyczne knajpki i do tego sztukę ulicznę. Ciekawie, głośno i kolorowo. Tak ja jak lubię.

To make my trip to Iceland as cheap as it is possible first I had to fly from Bratislava to London and then I had to go by bus to Bristol. Everything would be just great but unfortunately the day that I just arrived to London the Queen had a party and so all streets in the city centre were closed. That made my trip much longer and finally much more expensive because I didn’t managed to be on time on the bus station and I had to buy a new ticket to Bristol.

Regardless of this situation I still like London a lot.

On the way back from Bristol I didn’t stayed in London but I went to Cambridge directly. The reason was not because I don’t like London just because tempt of seeing
something new was much stronger.

London I have seen before. One year ago as a birthday gift I got a ticket to this amazing city.

What to see in London??

To see the most important things in London it is good to stay there at least 3 days.

Of course everybody should see the most famous places: Big Ben, London Eye, National Gallery, Tower Bridge, and Buckingham Palace.

For me the most interesting things are in districts: Soho, Covent Garden, Camden Town and Spitalfields. There I can find everything what I like: artistic, crazy atmosphere, chaos, colourful shops, nice coffee places and street art.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

One thought on “England / Anglia – London

Skomentuj

