GIVEAWAY / KONKURS – Iceland / Islandia

I like travels and bringing new thing from places that I go.

Apart from memories and photos I bring a bit of the nature like stones, branches etc. I don’t collect them; I make something out of them, jewellery, decorations.

Apart from that I also bring a lot of new ideas, which I transform to paintings, illustrations and new designs.

This time I also brought something. I gave some things to my friends and the rest I kept for you.

I made a necklace out of lava stones and I painted a map of Iceland on a linen bag.

001

What to do to win them:

It is simple:

Write in a comment why you like travels
I will be happy if you will “like” my blog on facebook
www.facebook.com/kanoklik

I will draw two people on 15.08
One will win the necklace and one the bag.

Good luck !!!

———————————————————————————————————————–
Podróżowanie fajne jest, to wiemy wszyscy. Fajne jest, z różnych powodów, każdy pewnie ma inny.

Poza tym, że uwielbiam podróżować, lubię też przywozić z kolejnych podróży przeróżne rzeczy; wspomnienia, zdjęcia, nowe doświadczenia oraz bardzo często nowe przyjażnie.

Żadko kiedy kupuję gotowe pamiątki, (poza otwieraczem do butelek dla mojego chłopaka, który ma ich już całkiem niezłą kolekcję) zwykle staram się przywieżć odrobinkę danego kraju. Zwykle są to połamane patyki, kamyki, muszle itp, Nie kolekcjonuję ich, raczej potem przerabiam, robię z nich biżuterię, dekoracje itp, które potem czesto wędrują jako prezenty do moich znajomych.

Podróże również bardzo mnie inspirują. Ci którzy mnie już trochę znają wiedzą, że moją pasją oraz pracą jest rękodzieło. Zwykle wracając z wyprawy mam głowę pełna pomysłów i wtedy działam w zdwojonym tempie, maluję, rysuję, projektuję nowe wzory.

Tym razem też tak było. Z Islandii przywiozłam kilka rzeczy, podzieliłam sie już nimi z przyjaciółmi ale zostawiłam też coś dla Was.

Mam dwie rzeczy:

Naszyjnik zrobiony z lawy oraz lnianego sznurka mojego wykonania oraz lniana torba z namalowaną przeze mnie mapą Islandii.

003
005

Mam nadzieję, że się Wam spodobają.

Co zrobić, żeby je otrzymać??

Sprawa jest prosta, zasady są dwie.

-Napisz w komentarzu, za co lubisz podróże
-będzie mi bardzo miło jeśli polubisz mój blog na facebooku.
www.facebook.com/kanoklik

15.08 wylosuję dwie osoby.
Jedna otrzyma naszyjnik, druga torbę.

Powodzenia i czekam na Wasze komentarze.

—————————————————————————————————

11 thoughts on “GIVEAWAY / KONKURS – Iceland / Islandia

  1. Ja kocham podróże za to że mogę zobaczyć, zwiedzić mnóstwo nowych miejsc, poznać nowych ludzi, nowe tradycję. Można zapoznać się z inną kulturą, ale też – to co lubię najbardziej – można przywieźć mnóstwo pamiątek, zdjęć. Uwielbiam podróże również za to że są nieograniczające, nigdy nie wiem co jeszcze mogę zwiedzić, zobaczyć. Szukam nowych miejsc – chcę poznać nowe miejsca. Zawsze chciałam podróżować i zwiedzać świat, jednak na razie zostaję Polska i tu też jest wiele pięknych miejsc które warto zwiedzić i polecić…..Podróże to cudowne doświadczenie!!!

  2. za obrazy które zostają w głowie, za smaki które powodują rozkosz podniebienia, za zapachy które rozbudzają wyobraźnię, za ludzi którzy nas uczą – bo dzięki nim dowiadujemy się najwięcej o sobie 🙂

  3. Martyna Wojciechowska powiedziała kiedyś, że podróżowanie to nie ucieczka od problemów dnia codziennego, a jedynie możliwość nabrania do nich dystansu i spojrzenia jakby z drugiego brzegu. I myślę, że dla mnie właśnie tym jest podróż, nie zaliczanie jak wariat kolejnych miejsc na mapie, a praca nad sobą, poznawanie siebie dzięki podróży i ten właśnie fajny dystans, który pozwala mi potem spojrzeć na daną sytuację, tu w domu na sucho i podjąć właściwe decyzje.
    Mając świadomość, że raz na 4 m-ce oderwę się od ziemi i zmienię zupełnie otoczenie pozwala mi zachować higienę psychiczną 🙂 W tym celu podczas podróżowania stawiam przede wszystkim na kontakt z naturą. Ale przy okazji podróżowanie ‚trochę’ uzależnia 🙂

  4. Za co lubię podróże?… za świeżość, którą z sobą niosą, za lustro, w którym odbijam się ja w zmaganiu z nową rzeczywistością, za inspiracje, za przestrzeń, za przełamywanie barier, za inność, jaką z sobą niosą… ot chyba za to 🙂

  5. Witaj Kochana,

    Torba superowa a i wisiorek niczego sobie 🙂

    Otóż podróże uwielbiam między innymi dlatego, że dają one możliwość zaspokojenia potrzeb estetycznych. Piękne widoki, łono natury. Niesamowicie pomagają naładować akumulatory 🙂

    Uściski!!!

  6. Podróże kocham za to, że są moim domem. Dzięki nim nie uciekam od domu, ale do niego wracam. Na każdym wyjeździe rodzę się na nowo. Nigdzie nie jestem tak wolna, szczęśliwa i spełniona jak w podróży. Kiedy gdzieś wyruszam czuję, jak rosną mi skrzydła, a niemożliwe staje się wykonalne. Wtedy jestem prawdziwą sobą, a każda chwila jest początkiem nowego życia.Tylko w podróży wiem po co żyję i czego chcę. Tam niczego mi nie brakuje, jestem częścią wszechświata, a on jest we mnie. W podróży jestem na właściwym miejscu, odzyskuję harmonię, odnajduję siebie. Kocham podróże za drogę, która zawsze dokądś prowadzi. A Islandia to jedna z tych dróg. Pozdrawiam serdecznie:)

  7. Chciało by się rzec: za wszystko! 😉 Ale chyba przede wszystkim za to, że dzięki podróżom (i tym bliskim, i dalekim) dostaję kopa energii, który pozwala mi przetrwać resztę roku; że mam siłę i motywację do pracy (bo przecież trzeba zarobić na kolejne podróże!) i jeszcze za to, że, szwendając się po świecie, poznałam fantastycznych ludzi z którymi niejednokrotnie mam kontakt do dzisiaj! A piękne miejsca? Jasne, że też za nie, ale moim zdaniem nie każda podróż musi być w ładne wizualnie miejsce, zależy kto czego szuka. 🙂

  8. Podróżuję, ponieważ jestem uzależniona od silnych emocji, które wyzwalają we mnie niesamowite krajobrazy; ponieważ nigdzie nie zawieram tak wartościowych znajomości, jak w drodze właśnie; ponieważ poznaję swój charakter i przekonuję się, jak wiele potrafię i jak silna jestem; za wolność i to poczucie bycia częścią pięknego świata; za to, że pokzują, że wspaniałe rzeczy nie muszą pozostawać w sferze wyobraźni, ale są zmaterializowane gdzieś w świecie i dostępne absolutnie dla każdego. I za tysiąc innych rzeczy!

Skomentuj

