Islandia – Bristol- Cambridge

Witam Wszystkich po długiej przerwie.
Znikłam na jakiś czas. Znów poniosło mnie w Świat.

Dwa dni temu wróciłam z podróży po Islandii. W drodze powrotnej udało mi się jeszcze odwiedzić Bristol oraz Cambridge.

Jak się pewnie domyślacie zdjęć i opowieści mam całkiem sporo. Stopniowo będę Was nimi zasypywała.

Ostatnio pisałam o Indiach i od nich dam Wam na chwilę odpocząć. W zamian zaserwuję Wam relację z dwutygodniowej podróży po magicznej Islandii. Dwu dni spędzonych w Bristolu oraz jednego dnia w Cambridge.

Zdjęcia już prawie wybrałam, tekst już prawie napisałam, jak dobrze pójdzie, to pierwszy wpis Islandii pojawi się może nawet jutro.
Tymczasem zostawiam Was z tymi kilkoma zdjęciami z mojej ostatniej podróży.

ISLANDIA

Iceland (33)

BRISTOL

Bristol (4)

CAMBRIDGE

001

2 thoughts on “Islandia – Bristol- Cambridge

  1. jak fajnie Kasia ..z radością czekamy .. podziwiam Was dziewczyny i jeśli los pozwoli wyruszę Waszymi śladami z plecakiem i namiotem (jeśl tak da radę) za dokładnie dwa latka .. ponieważ per pedes to będę musiał coś wybrać z całej wyspy (na przejście piechotą całej zabraknie mi dni :^)

    wiele dobrych fal ~~~~~~~~~:^)

Skomentuj

