Chorwacja / Croatia – Krk

Krk is an island in Croatia, located in the northern Adriatc Sea, near Rijeka.

Chorwacja jest zwana krainą tysiąca wysp. Na miano to w pełni zasługuje gdyż ma ich aż 1185.
Chorwację odwiedziłam już kilka razy. Byłam na południu w Dubrowniku, na północy w Rijeka, Puli, Rovinji, w Zagrzebie, Vinkovci i Vukowarze, ale wyspę odwiedziłam zeledwie jedną, za to bardzo ładną i do tego o wyjątkowej nazwie. Słyszeliście kiedyś o Krk ??

krk 1

Krk jest największą wyspą Chorwacji. Mieści się w Zatoce Kvarner w pobliżu Rijeki. Wyspa ta połączona jest ze stałym lądem za pomocą mostu zwanego Krckim Mostem.
Przejazd prze niego jest płatny.

krk 2
krk 3
krk 4
krk 5
krk 6

Moje zdjęcia zupełnie nie oddają uroku tej wyspy, ale mogę Was zapewnić, że jest tam bardzo uroczo i przyjemnie.

Na wyspie nawet policjanci są mili. Za przejazd na ciągłej lini dostaliśmy tylko upomnienie od niezwykle przystojnego pana policjanta, który jeszcze pomógł i wytłumaczył jak się dostać do kempingu.

krk 7
krk 8
krk 9
krk 10

8 thoughts on “Chorwacja / Croatia – Krk

  1. u mnie na blogu od wczoraj też panują zdjęcia z Chorwacji, zawsze miło zobaczyć widoki, z których się niedawno wróciło:) a na tej wyspie mnie akurat nie było, w takim razie następnym razem się tam przejadę:)

  2. Mnie się Twoje zdjęcia podobają. Jest to, co lubię: klimatyczne, wąskie, brukowane uliczki, woda, która wydaje się być ciepła, żaglówki, które dla mnie są istotnym elementem nadmorskiego krajobrazu i jako bonus myjący się kocurek. Nęcące i kuszące 🙂

  3. Ja natomiast w Chorwacji jeszcze nigdy nie byłam, ale jestem przekonana, że warto to miejsce odwiedzić, a Twoje zdjęcia tylko to potwierdzają. Takiego kocura ze zdjęcia chętnie bym przygarnęła 😉

Skomentuj

