Maroko – Rabat & Sale

Maroko, luty 2009

Po kilku dniach pełnych niespodziewanych atrakcji, o których pisałam w dwóch poprzednich wpisach, kolejne dwa dni spędziliśmy spokojnie zwiedzając Rabat i Sale.
Nic nadzwyczajnego się tam nie wydarzyło, więc dziś zasypię Was tylko zdjęciami.
A za kilka dni zapraszam na relację z Meknes.

rabat & sale 1
rabat & sale 2
rabat & sale 3
rabat & sale 4
rabat & sale 5
rabat & sale 6
rabat & sale 7
rabat & sale 8
rabat & sale 9
rabat & sale 10
rabat & sale 11
rabat & sale 12
rabat & sale 13
rabat & sale 14
rabat & sale 15

4 thoughts on “Maroko – Rabat & Sale

  1. Nie byłam w Rabacie i Sale, ale w Meknes byłam i widzę nawet ,ze wtraciłąs tu kadr z Meknes, bo mam prawie identyczny 😉 ( łuki , żółte sciany i kafelki z zielenią nascianach 😉 a ten pan tyłem z laska.. to miejsce tez podobne mam zdjecie z meknes 🙂 to biało niebieskie wyglada jak z Szewszaouan, ale maroko ma dość spojną sytylistykę 😉 wiec moze byc z kazdego miejsca :D) miło tam wrócic chociazby tylko zdjeciami 😀

    • Tak mi się wydaje, ze Rabat i Sale to mieszanka wszystkiego. W Szewszawan niestety nie byłam, ale część Rabatu z tymi błękitno- białymi budynkami wygląda podobnie, więc mogłam zobaczyc jego namiastkę.

Skomentuj

