podsumowanie 2013 roku

Nadeszły ostatnie dni tego roku, więc czas na podsumowanie.
Muszę przyznać, że był to bardzo fajny rok, obfitujące w kolejne niezapomniane podróże. Udało mi się odwiedzić kilka nowych państw oraz miast, poznać nowe miejsca i ciekawych inspirujących ludzi. Miałam sporo pracy i kilka bardzo kreatywnych zamówień, moje pluszaki i lalki trafiły do kolejnych cudownych miejsc. Jednym słowem rok był bardzo udany.

Zwiedziłam 3 nowe państwa i 10 miast.
W lutym odwiedziliśmy Salzburg. W maju Szwajcarię; Basel oraz Zurich. W czerwcu miałam okazję zwiedzić Kanadę, zobaczyć Montreal, Ottawę, Toronto oraz wodospad Niagara.
W sierpniu jak co roku pojawiłam się w Grecji. Tym razem podziwiałam i wypoczywałam na wyspie Milos.
We wrześniu świętowałam urodziny w Londynie oraz w Bournemouth.
W pażdzerniku i grudniu odwiedziłam Kraków, a Święta spędziłam w Grecji. Wczoraj wróciłam z Kastoria, a Nowy Roku będę witała z przyjaciółmi w Salonikach.

W międzyczasie odwiedziło nas w Wiedniu kilka osób, byli goście z Grecji, Polski oraz Anglii.
Poznałam trzy blogowe koleżanki: Kasię, Magdę oraz Żanetę.
Bawiłam się na dwóch weselach; jednym w Polsce, drugim w Grecji.

Pojawiły się również kolejne sukcesy w pracy.
Od tym roku moje rękodzieło pojawiło się w trzech kolejnych sklepikach: w Galerii pod Chmurką w Krakowie oraz Fabelwelt oraz Werkbank w Wiedniu.
Otworzyłam sklepik na ezebee oraz udzieliłam dla ich magazynu wywiadu.

Żegnaj roku 2013, witaj 2014 mam nadzieję, że będziesz równie udany.

 

2013

8 thoughts on “podsumowanie 2013 roku

  1. Kasiu miałaś piękny podróżniczy rok – odwiedziłaś tak wiele miejsc
    chyba byłaś w Basel podczas powodziowego Renu ?

    .. serdecznie gratuluję sukcesów w kreatywnych zamówieniach Poszukam Galerii pod Chmurką na Kazimierzu następnym razem (bo wygląda, że o krok od mojej ulubionej Mleczarni :^) )

    będę Ci bardzo wdzięczny z wszelkie wskazówki Indyjskie i Nepalskie szczególnie Annapurskie .. wybieram się jak zawsze samotnie .. i jak zawsze mam troszkę obaw choć wiem, że tak było już nieraz gdzie indziej w świecie gdzie wędrowałem i jakoś sobie poradziłem :^)

    wiele dobrych fal ~~~~~~~~~~~~~na 2014 :^)

    • Bardzo dziękuję Piotrze !!
      Tak, Galeria pod Chmurką znajduje się niedaleko Mleczarni 🙂
      Wszystkie informacje, które mogą Ci się przydać podczas wyprawy do Indii i Nepalu, wyślę jak tylko wrócę z mojego świątecznego wypoczynku.

      Pozdrawiam serdecznie i najlepszego 2014 życzę 🙂

Skomentuj

